مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-08اقتصادي

گردش 48 هزار میلیاردی نهضت ملی مسکن عاید کرمانشاه می شود؟


رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه با اشاره به سهم کمتر از 10 درصدی مصالح و نیروهای بومی کرمانشاه در بازسازی مناطق زلزله زده استان و پروژه مسکن مهر، - ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه با اشاره به سهم کمتر از 10 درصدی مصالح و نیروهای بومی کرمانشاه در بازسازی مناطق زلزله زده استان و پروژه مسکن مهر، گفت: امیدواریم گردش حدود 48 هزار میلیارد تومانی نهضت ملی مسکن از دست کرمانشاه نرود.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه کرمانشاه تجارب تلخی از استفاده از نیروها و حتی تجهیزات و مصالح ساختمانی غیربومی در پروژه های ساخت و ساز انبوه و بزرگ دارد، افزود: پروژه مسکن مهر و بازسازی مناطق زلزله زده استان از مهمترین این موارد بود که می توان گفت استفاده از نیروهای بومی و تجهیزات ساختمانی تولید استان در این موارد کمتر از 10 درصد بود.

وی با اشاره به گذشت حدود یکسال از شروع طرح نهضت ملی مسکن، یادآور شد: متاسفانه در این طرح نیز تاکنون آنطور که باید از ظرفیت استان استفاده نشده است.

رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه از پیگیری های این انجمن برای استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن یاد کرد که هر سال 12 هزار میلیارد تومان و طی دوره چهار ساله 48 هزار میلیارد تومان گردش مالی در کرمانشاه دارد و ادامه داد: طرحی ارائه دادیم که بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش 48 هزار میلیاردی نهضت ملی مسکن عاید کرمانشاه می شود؟

گردش 48 هزار میلیاردی نهضت ملی مسکن عاید کرمانشاه می شود؟