مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-08اقتصادي

کاهش 40 درصدی مراجعان به مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری


مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در استان و کاهش مراجعان به مراکز انتقال خون، گفت: متاسفانه به دلیل آغاز فصل سرما و شدت آنفلوآنزا تعداد مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون طی ماه گذشته و ماه جاری حدود 40 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در استان و کاهش مراجعان به مراکز انتقال خون، گفت: متاسفانه به دلیل آغاز فصل سرما و شدت آنفلوآنزا تعداد مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون طی ماه گذشته و ماه جاری حدود 40 درصد کاهش یافته است.

حسین هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش مراجعان به مراکز انتقال خون، اظهار کرد: این اعتقاد وجود دارد که در فصل سرد سال نباید اهدای خون صورت گیرد، در صورتی که باور نادرستی قلمداد می شود و بحث علمی در این خصوص وجود ندارد.

وی بیان کرد: افرادی که دچار آنفلوآنزا شده تا یک هفته بعد از بهبودی کامل می توانند برای اهدای خون به مراکز مراجعه کنند.

هاشمی با اشاره به افزایش مصرف خون در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: با توجه به اینکه اهدای خون امری خداپسندانه است و مردم همواره در کنار انتقال خون بوده اند، نباید در هیچ شرایطی بیماران را فراموش کنند، زیرا بیماران نیازمند خون اهدایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی مراجعان به مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری

کاهش 40 درصدی مراجعان به مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری