مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-08سياسي

همبستگی اصحاب رسانه برای ناکامی دشمن یک ضرورت است


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تقویت اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه در همه لایه های جامعه اسلامی ایران برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی با مدیران و نخبگان رسانه های استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه مبارزه با استکبار و استعمار دارای جایگاه ویژه ای است.

وی به خلق حماسه های مختلف توسط اهالی استان بوشهر در برهه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بوشهری ها بارها به آمریکا و انگلیس سیلی زده اند و در عرصه تهاجم ترکیبی نقش مهمی باید ایفا کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در جنگ های مختلف علیه نظام اسلامی شکست خورده است.

وی ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه را یکی از مهمترین ترفندهای دشمن پس از شکست در تهاجم های گوناگون علیه نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از روش های مختلف برای دستیابی به اهداف مد نظر خود در این زمینه استفاده می کنند.

شکارچی جهاد تبیین را یکی از موارد مهم برای آگاهی جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: هدف اغتشاشگران و آشوبگران همسو با اهداف دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی اصحاب رسانه برای ناکامی دشمن یک ضرورت است

همبستگی اصحاب رسانه برای ناکامی دشمن یک ضرورت است