مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-08اقتصادي

روایت سه دهه انتظار برای تکمیل یک آزاد راه


رشت با وجود سه دهه از آغاز ساخت همچنان در ایستگاه 8 کیلومتر باقیمانده در محدوده منجیل به رودبار در بن بست اعتبارات متوقف شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: گیلان در کنار ظرفیت های کشاورزی، صنعتی و اقتصاد دریا، ظرفیت مغفول مانده ای چون گردشگری دارد که نتوانسته در این بخش اقتصادمحور عمل کند.

طبق گفته مسئولان استانی بیش از 52 میلیون مسافر و گردشگر سال جاری به گیلان سفر کرده که اگر درآمد حاصل نیمی از این افراد وارد چرخه اقتصادی و درآمدی این استان می شد تا حدودی وضعیت اقتصادی استان گیلان را متحول می کرد.

نبود زیرساخت های مناسب، عدم برنامه ریزی و هدف گذاری درست برای گردشگران، چالش هایی را برای صنعت گردشگری گیلان ایجاد کرده است.

روایت سه دهه انتظار گذشته از اقداماتی که باید در حوزه گردشگری صورت گیرد و در این گزارش مجال پرداختن به آن نیست، فراهم نمودن زیرساخت های بزرگراهی در استان است.

آزادراه قزوین – رشت یکی از شریان های اصلی ورود مسافران به استان گیلان به شمار می رود که بعد از گذشت سه دهه هنوز به بهره برداری کامل نرسیده و در ایستگاه 8 کیلومتر باقیمانده، متوقف شده است.

پروژه ملی آزادراه قزوین -رشت در 8 کیلومتر باقیمانده (محور منجیل به رودبار)، که به علت بدهی کارگران این پروژه متوقف شده پای رییس کل دادگستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سه دهه انتظار برای تکمیل یک آزاد راه

روایت سه دهه انتظار برای تکمیل یک آزاد راه