مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-08حوادث

دستگیری سارق طلاجات کمتر از 24 ساعت در فاروج


فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و دستگیری سارقی که از یک منزل مقداری طلا و پول نقد سرقت کرده بود، در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت طلاجات و مقداری وجه نقد از منزلش در شهر تیتکانلو، پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران بخش انتظامی خبوشان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در ادامه با بیان اینکه سارق در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: با راهنمایی سارق، محل اختفای طلاجات شناسایی و یک دستبند و یک حلقه گوشواره طلا کشف شد.

سرهنگ پوربه همچنین تصریح کرد: مالباخته به بخش انتظامی خبوشان دعوت و بعد از شناسایی طلاجات مسروقه، اموال مسروقه صحیح و سالم تحویل مالباخته شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سرقت اصلی ترین مولفه ای بوده که امنیت اجتماعی جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد، گفت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت فرماندهی انتظامی شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق طلاجات کمتر از 24 ساعت در فاروج

دستگیری سارق طلاجات کمتر از 24 ساعت در فاروج