مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-08فرهنگي

«شن» تنها 5 شب روی صحنه است/ تقابل 2 همرزم در آسایشگاه


کارگردان نمایش «شن» با اشاره به دلایل کوتاه بودن اجرای این نمایش عنوان کرد این اثر روایتی غیرکلیشه ای از اتفاقات دوران دفاع مقدس و جانبازان اعصاب و روان دارد.

- کارگردان نمایش شن با اشاره به دلایل کوتاه بودن اجرای این نمایش عنوان کرد این اثر روایتی غیرکلیشه ای از اتفاقات دوران دفاع مقدس و جانبازان اعصاب و روان دارد.

علیرضا پاکباز کارگردان نمایش شن که در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه است درباره تعداد اندک اجراهای این نمایش به خبرنگار مهر گفت: نمایش شن کاری از هنرجویان هنرستانی است و ما از ابتدا نمایش را برای حداقل 15 شب آماده اجرا کرده بودیم اما به دلیل شرایط جامعه و واقع شدن حوزه هنری در نزدیکی دانشگاه امیرکبیر و پل حافظ و لزوم حفظ امنیت مخاطبان و عوامل گروه تصمیم گرفتیم نمایش تنها 5 و از 14 تا 18 آبان اجرا داشته باشد چون برای همین تعداد اجرا هم باید ریسک می کردیم.

وی ادامه داد: بازیگران ما همگی هنرجویان هنرستان هستند اما چون در رشته تئاتر درس می خوانند آمادگی اجرای بیش تر از این را هم داشتند و مدرسه هم از گروه حمایت می کرد اما به دلیل اینکه مدام مجبور بودیم اجرا را به تعویق بیندازیم و متاسفانه روند تمرین ها فرسایشی شده بود، تصمیم گرفتیم اجرا برویم حتی اگر در مدت زمان کمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شن» تنها 5 شب روی صحنه است/ تقابل 2 همرزم در آسایشگاه

«شن» تنها 5 شب روی صحنه است/ تقابل 2 همرزم در آسایشگاه