مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-08سياسي

برگزاری «جشنواره زکات» در چهارمحال و بختیاری


رییس اداره زکات کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: «جشنواره زکات» با هدف هم اندیشی و به منظور ترویج فرهنگ پرداخت زکات در استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  جشنواره زکات با هدف هم اندیشی و به منظور ترویج فرهنگ پرداخت زکات در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ پرداخت زکات، ادامه داد:  جشنواره زکات دی ماه امسال در استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نشست هم اندیشی پیرامون ترویج فرهنگ پرداخت زکات، بیان مسائل فقهی پیرامون این دستور الهی و بهره مندی از تجربیات مؤدیان و مبلغان زکات از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

صفری، تکریم از مؤثرین و فعالان این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره زکات در استان عنوان و مطرح کرد: ائمه جمعه، مسئولان دستگاه های اجرایی کشوری و استانی، مؤدیان، عاملان و مبلغان افتخاری زکات در این جشنواره حضور دارند.

وی در ادامه بابیان اینکه  امسال مردم استان 14 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب زکات واجب، زکات مستحب و زکات فطریه و کفارات به کمیته امداد استان پرداخت کرده اند گفت: زکات پرداختی مردم استان در راستای کمک به نیازمندان و محرومان و احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «جشنواره زکات» در چهارمحال و بختیاری

برگزاری «جشنواره زکات» در چهارمحال و بختیاری