مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-08سياسي

برگزاری کنگره «شعر ایثار» به بازسازی ماهیت فرهنگی قزوین کمک خواهد کرد


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی می تواند در بازسازی ماهیت فرهنگی فراموش شده استان قزوین کمک بسزایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با سید علی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار، رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار کرد: شعر عالی ترین تجلی انسان است و می تواند در تعالی و رشد معنوی وجود انسان ها نقش آفرین باشد، به همین دلیل برگزاری کنگره های بین المللی همچون شعر ایثار و زنان عاشورایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه قزوین یک استان متمدن فرهنگی و دارای مراکز مهم فرهنگی و ادبی ایران است، افزود: با توجه به این موضوع مهم، برگزاری کنگره یاد شده می تواند به بازسازی ماهیت فراموش شده این استان کمک بسزایی کند لذا از برگزاری چنین کنگره هایی حمایت می کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: دانشگاه امام(ره) به عنوان بازوی کمکی در راستای برگزاری کنگره یاد شده کمک حال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خواهد بود و هر ظرفیتی که در اختیار دارد را در خدمت این نهاد مقدس قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره «شعر ایثار» به بازسازی ماهیت فرهنگی قزوین کمک خواهد کرد

برگزاری کنگره «شعر ایثار» به بازسازی ماهیت فرهنگی قزوین کمک خواهد کرد