مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-08اقتصادي

فرودگاه خرم آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری به خارج از مرزهاست


استاندار لرستان با اشاره به استعداد فرودگاه خرم آباد برای انجام پروازهای تجاری و مسافربری به خارج از مرزهای کشور، خواستار افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد و توسعه زیرساخت های لازم شد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به استعداد فرودگاه خرم آباد برای انجام پروازهای تجاری و مسافربری به خارج از مرزهای کشور، خواستار افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد و توسعه زیرساخت های لازم شد.

فرهاد زیویار در دیدار با رییس سازمان هواپیمایی کشور، با اشاره به تعدد ظرفیت های بی نظیر لرستان در زمینه تولید محصولات مختلف که قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارند و لزوم تلاش در جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت ها، اظهار کرد: توسعه پروازها ارتباط مستقیم با رونق اقتصادی استان دارد که این موضوع در این دیدار مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اهمیت برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه خرم آباد به سمت مشهد و عتبات عالیات و پروازهای تجاری از مهم ترین محورهای این جلسه بود که در این رابطه گزارشی از وضعیت زیرساخت های فرودگاه خرم آباد به رییس سازمان هواپیمایی کشور ارائه شد.

زیویار تصریح کرد: با توجه به قابلیت فرودگاه خرم آباد برای فرود هواپیماهای پهن پیکر، زمینه استفاده از این ظرفیت در جهت حمل و نقل انواع کالا به صورت هوایی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه خرم آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری به خارج از مرزهاست

فرودگاه خرم آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری به خارج از مرزهاست