مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-08سياسي

فرازی از دل نوشته های شهید محمد معماریان


شهید محمد معماریان در وصیت نامه اش نوشت: مادر از پروردگار بخواه که به شما استقامت و صبر عنایت فرماید تا بتوانی خودت پیکرم را دفن نمایی و به دست خود امانت الهی را به صاحب اصلی بر گردانی و بگویی که خدایا امانتت را در راه مقدس اسلام به پیشگاهت تقدیم نمودم .

- ایسنا/قم شهید محمد معماریان در وصیت نامه اش نوشت: مادر از پروردگار بخواه که به شما استقامت و صبر عنایت فرماید تا بتوانی خودت پیکرم را دفن نمایی و به دست خود امانت الهی را به صاحب اصلی بر گردانی و بگویی که خدایا امانتت را در راه مقدس اسلام به پیشگاهت تقدیم نمودم و خدایا از ما راضی باش و دنبال پیکرم گریه نکن که دشمن اسلام و انقلاب شاد گردد.

محمد معماریان 20 مرداد سال 1349 در قم به دنیا آمد و در سن 16 سالگی ششم در دی ماه 1365 در عملیات کربلا 5 به شهادت رسید و در قطعه 12 گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) آرام گرفت.

برشی از وصیت نامه شهید محمد معماریان: بنده حقیر خدا محمد معماریان چند خطی به عنوان وصیت برای بازماندگان و رهروان این راه مقدس به یادگار میگذارد در ابتدا به یگانگی و وحدانیت خداوند متعال و پیامبری حضرت محمد و پیامبران دیگر برای ملت و ولایت حضرت علی بن ابیطالب (ع) و فرزندان پاکش اقرار و اعتراف نموده و از درگاه خداوند متعال می خواهم که ما را از پیروان و شیعیان آنان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرازی از دل نوشته های شهید محمد معماریان

فرازی از دل نوشته های شهید محمد معماریان