مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-08اقتصادي

لطفا فقط کارت به کارت کنید!


دستگاه کارتخوان قطع است ، لطفا کارت به کارت کنید ، اینجا فقط پول نقد قبول می کنیم ، اگر این روزها برای خرید به واحدهای صنفی مختلفی رفته باشید و یا گذرتان به مطب برخی پزشکان خورده باشد هنگام پرداخت هزینه کالا یا خدماتی که دریافت کرده اید .

- ایسنا/خراسان رضوی "دستگاه کارتخوان قطع است"، "لطفا کارت به کارت کنید"، "اینجا فقط پول نقد قبول می کنیم"، اگر این روزها برای خرید به واحدهای صنفی مختلفی رفته باشید و یا گذرتان به مطب برخی پزشکان خورده باشد هنگام پرداخت هزینه کالا یا خدماتی که دریافت کرده اید احتمالا یکی از این جملات را شنیده اید.

برخی از فروشندگان و پزشکان ترجیح می دهند از دستگاه کارتخوان کمتر استفاده کنند تا برای پرداخت مالیات زیاد به دردسر نیافتند.

در حال حاضر تمام فروشگاه ها، مراکز درمانی، مطب ها و حتی برخی دست فروشان دستگاه کارتخوان دارند اما با اجرایی شدن قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و رصد تراکنش های مالی، برخی صاحبان کسب و کار با استفاده از ترفندهای مختلف، استفاده از دستگاه کارتخوان را حذف کرده و وجه خود را به صورت دیگر از مشتری طلب می کنند؛ به گونه ای که این مساله باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم در هنگام خرید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا فقط کارت به کارت کنید!

لطفا فقط کارت به کارت کنید!