مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-08سياسي

اگر مجلس فقط ارقام تصویب کند و دولت عمل نکند، کاری پیش نمی رود


نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد گودرزوند نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 17 آبان ماه) در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه موضوع تبصره 18 است یکی از کارهای خوبی بود که مجلس در بودجه 1400 و 1401 به آن پرداخت، اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی امروز که بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد رفع بیکاری و اشتغال و فعال کردن چرخه تولید کشور است که در فرمول های محاسباتی مجلس به دقت به این موضوعات پرداخته شده است.

وی تاکید کرد: مجلس با فهم این موضوع در بودجه 1400، 32 هزار میلیارد تومان بودجه مصوب کرد که متأسفانه در سال قبل تنها 52 درصد آن تخصیص داده شد؛ شاید سال قبل به این علت که دولت در حال تغییر بود تخصیص کامل صورت نگرفت و دولت فرصت اجرای این اقدام را پیدا نکرد؛ اما سال 1401 با توجه به ضرورت فعال سازی چرخه اقتصادی کشور، حل مشکل بیکاری و حل موضوع سرمایه در گردش، 103 هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داد که متأسفانه یک ریال از آن تخصیص نیافته است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات عنوان کرد: وزارت امور دارایی و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه باید به این وضع رسیدگی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مجلس فقط ارقام تصویب کند و دولت عمل نکند، کاری پیش نمی رود

اگر مجلس فقط ارقام تصویب کند و دولت عمل نکند، کاری پیش نمی رود