مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-08سياسي

توبیخ راوی کتاب «مست و سنگستان» توسط آیت الله خامنه ای


پانزدهمین نشست طعم کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب «مست و سنگستان» نوشته حجت الله ایروانی که توسط انتشارات 27 بعثت منتشر شده، با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، پانزدهمین نشست طعم کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب مست و سنگستان نوشته حجت الله ایروانی که توسط انتشارات 27 بعثت منتشر شده، با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست حجت الله ایروانی، نویسنده کتاب مست و سنگستان ، با اشاره به ویژگی های شخصیتی عزیزالله فرخی و رشادت های او در قبل و بعد از انقلاب گفت: فرخی که راوی این کتاب است، فقط به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و زمان اسارتش پرداختند و متأسفانه خاطرات دوران قبل از انقلاب و حین انقلاب اسلامی هنوز به رشته تحریر درنیامده است.

دلیل این مسئله هم زیاد شدن حجم کتاب و درخواستی بود که آقای سرهنگی از ما داشتند.

نویسنده کتاب مست و سنگستان آشنایی خود با فضای جنگ و حضور در جبهه ها را عامل فهم درست از گفته ها و خاطرات راوی خواند و گفت: بنده از سال 63 تا پایان دوران دفاع مقدس در عملیات های مختلفی حضور داشتم که این موضوع عاملی برای درک بهتر خاطرات راوی است.

هدف و انگیزه من در نوشتن این کتاب تنها زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و برکاتی است که از این دوران برای ایران به ارمغان آمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ راوی کتاب «مست و سنگستان» توسط آیت الله خامنه ای

توبیخ راوی کتاب «مست و سنگستان» توسط آیت الله خامنه ای