مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-08اقتصادي

شهرک صنوف آلاینده بیرجند دیگر تنها یک اسم نیست


شهرک صنوف آلاینده؛ اسم مبهمی در شهر بیرجند است که سال ها مردم به دنبال تحقق آن بودند، اما این روزها انگار قرار است از مرحله حرف خارج شده و عملیاتی شود.

- سال 1387، خبر انتقال صنوف آلاینده بیرجند به خارج از منطقه مسکونی، نور امیدی در دل مردم بود، اما دیری نپایید که این امید به تاریکی گرایید.

انگار این انتقال در حد یک حرف و قول باقی ماند و دیگر کسی به دنبال تحقق آن نبود.

مردم خیابان های عدل، کارگران، مهرشهر، معصومیه و امام رضا(ع) از دردسرهای سر و صدای صنوف آلاینده ای چون تعمیر اتومبیل و یا تراشکاری و برش سنگ کلافه شده و حتی خرید و فروش منازلشان نیز تحت الشعاع این امر قرار گرفته چراکه هیچ فردی حاضر نیست در محیطی بدون آرامش زندگی کرده و روزگار بگذراند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حال پس از چندین سال، زمزمه های تحقق این مطالبه در گوش شهر پیچیده و صنوف آلاینده یک به یک در حال جمع آوری از بیخ گوش زندگی مردم هستند.

امروز قول مسئولان قرار است پس از سال ها عملیاتی شود.

علاوه بر مردم صنوف نیز از این اوضاع گلایه دارند؛ چراکه از طرفی به خوبی نتوانسته کار کنند و رفت و آمد مردم مانع کار است و از طرفی دائما باید گلایه های مردم محل را بشنوند؛ ایجاد شهرک صنوف کارگاهی از خواسته های این صنف ها نیز بوده که انگار قرار است اکنون به تحقق نزدیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنوف آلاینده بیرجند دیگر تنها یک اسم نیست

شهرک صنوف آلاینده بیرجند دیگر تنها یک اسم نیست