مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-08سياسي

زنگ تاریخ دختران دهه هشتادی/ مادرانه ای برای دانش اموز دهه هشتادی


دختران دانش آموز رو به مادر گفتند که اجازه می دهید باز هم به میهمانی شما بیاییم که مادر گفت: اینجا خانه شماست و من مادر شما، هر وقت بیایید در این خانه به روی شما باز است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محدثه فردی؛ زنگ تاریخ بود، دختران دهه هشتادی  تورقی بر کتاب تاریخ می زدند، سؤال جوابهایشان در مقوله های تاریخی جالب بود و گاهی خنده دار و گاهی هم قابل تأمل! یکی از آن ته کلاس برای اعتراض به خوانش تاریخ، پرسید: اجازه خانم! تاریخ چه جذابیتی دارد اصلا چرا باید تاریخ بخوانیم کدام شخصیت بزرگ را دیده اید که افتخارش این باشد که تاریخ خوانده؟! من که ندیده ام.

مریم که جلوی کلاس نشسته بود برگشت و با خنده به فتانه گفت که حالا اینقدرها هم که می گویی خوانش تاریخ شور نیست، حوصله سر می برد اما نه اینقدر تلخ که تو می گویی.

با خنده ای بلندتر گفت: عینکت را عوض کن.

خنده ای از سر شیطنت سر داد و برگشت رو به کلاس! پشت میز نشسته بودم و نظاره گر مناظره جذاب دانش آموزان، می خواستم جواب فتانه را بدهم که ناگهان، شیوا دستش را بلند کرد و گفت: خانم اجازه! من هم سؤالم این است با وجود این همه امکانات مجازی که با یک سرچ ساده می توان به اطلاعات رسید چرا باید این قدر مطالب از دوره های مختلف حفظ کنیم و امتحان دهیم؟! خوب فتانه راست می گوید، تاریخ یاد گرفتن نمی خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ تاریخ دختران دهه هشتادی/ مادرانه ای برای دانش اموز دهه هشتادی

زنگ تاریخ دختران دهه هشتادی/ مادرانه ای برای دانش اموز دهه هشتادی