مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-08بين الملل

پیش بینی کارشناس اسراییلی درباره احتمال وقوع انتفاضه سوم فلسطین


یک کارشناس اسراییلی گفت که به قدرت رسیدن راست گرایان افراطی و تهدیداتشان درباره یورش های بیشتر به مسجد الاقصی احتمالا انتفاضه سوم فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

- یک کارشناس اسراییلی گفت که به قدرت رسیدن راست گرایان افراطی و تهدیداتشان درباره یورش های بیشتر به مسجد الاقصی احتمالا انتفاضه سوم فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی21، محافل اسراییلی بعد از پیروزی بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و رهبر حزب لیکود در انتخابات کنست (پارلمان) تحولات اراضی فلسطینی به ویژه تبعات انتخابات و نقش آن در ایجاد درگیری های نظامی جدید خصوصا در کرانه باختری، قدس و نوار غزه و شهرک های فلسطینی را رصد می کنند.

به گفته آوی یسخاروف، کارشناس اسراییلی به قدرت رسیدن راست گرایان افراطی و تهدیداتشان درباره افزایش یورش ها به مسجد الاقصی احتمالا شعله انتفاضه سوم فلسطین را روشن خواهد کرد.

دولت نتانیاهو با چالش های نظامی و تهدیدات امنیتی زیادی روبرو است اما فلسطین در صدر این تهدیدات است چراکه وضعیت درباره لبنان و حزب الله بعد از تشکیل دولت جدید احتمالا تغییری نکند اما کرانه باختری، قدس، نوار غزه و مناطق سکونت فلسطینی های داخل اراضی اشغالی احتمالا شاهد تشدید تنش ها خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کارشناس اسراییلی درباره احتمال وقوع انتفاضه سوم فلسطین

پیش بینی کارشناس اسراییلی درباره احتمال وقوع انتفاضه سوم فلسطین