مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-08سياسي

اعلام فرماندهان در دفاع از کشور و تشییع شهید گمنام


اجلاسیه 565 شهید ارتش در استان قم با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری برگزار و در پایان نیز با پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: اجلاسیه 565 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم در راستای برپایی کنگره ملی 6090 شهید استان قم شامگاه دوشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه و نیز اقشار مختلف مردم ولایتمدار قم در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اظهار (ع) برگزار شد.

از ابتدای سال ارتش جمهوری اسلامی ایران 5 یادواره با محوریت شهدای آجا، نیروی زمینی، هوایی، پدافند هوایی و دریایی در استان قم برگزار کرد تا یاد و نام شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم گرامی داشته شود.

در این اجلاسیه پایانی 565 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم، ارتباط زنده ای با برخی از فرماندهان ارتش در نیروی دریایی، هوایی، زمینی و پدافند برقرار و گزارشی از سوی این فرماندهان به امیر موسوی فرمانده کل ارتش ارائه شد.

سرهنگ عباس جمشیدی فرمانده تیپ 228 متحرک هجومی شهید ابراهیم ثابت سقز در ارتباط تصویری با این اجلاسیه در سخنانی اظهار داشت: با آمادگی کامل رزمندگان نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروها، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فرماندهان در دفاع از کشور و تشییع شهید گمنام

اعلام فرماندهان در دفاع از کشور و تشییع شهید گمنام