مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-08حوادث

بازدید سرزده آتش نشانان از خانه تهرانی ها


معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اجرای نمادین بررسی وضعیت ایمنی خانه های منطقه 22 گانه، در راستای کاهش حوادث مونوکسید کربن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، درباره جزییات طرح بررسی میزان خطر گازگرفتگی در منازل شهر تهران که طی روز های آینده به صورت نمادین در تهران اجرایی خواهد شد اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هر ساله با آغاز فصل سرما به موضوع مهم خطر مسمومیت با گاز خطرناک مونوکسید کربن و مرگ خاموش ورود می کند تا در حد توان خود، از طریق آگاهی بخشی و فرهنگ سازی، مرگ خاموش و مسمومیت با مونوکسید کربن را کاهش دهد.

معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به نگرانی سازمان آتش نشانی از بی توجهی برخی از شهروندان نسبت به خطرات گازمنوکسیدکربن اظهار کرد: آتش نشانی تهران، نگران بی توجهی هایی است که هر ساله از سوی برخی شهروندان صورت گرفته و متاسفانه جان ها را به خطر می اندازد.

وی گفت: در فصل سرما نفت، گاز و زغال چوب از عمده ترین سوخت هایی است که در نقاط مختلف کشور برای گرم کردن هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

به غیر از خطر نشت گاز، انفجار و آتش سوزی در نصب و راه اندازی نادرست وسایل گرمایشی و استفاده از وسایل گرمایشی غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده آتش نشانان از خانه تهرانی ها

بازدید سرزده آتش نشانان از خانه تهرانی ها