مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-08ورزشي

اسپانیا در حق جوانان ملی پوش بوکس ایران اجحاف کرد


اسپانیا با کارشکنی و عدم صدور روادید برای ملی پوشان بوکس کشورمان در حق آنها اجحاف کرد.

- ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: اسپانیا با کارشکنی و عدم صدور روادید برای ملی پوشان بوکس کشورمان در حق آنها اجحاف کرد.

رضا مهدی پور پس از لغو اعزام تیم ملی بوکس جوانان کشورمان به مسابقات جهانی اسپانیا، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حالی که قرار بود تیم ملی کشورمان متشکل از پنج بوکسور به همراه کادر فنی جمعه این هفته(20 آبان) عازم مسابقات جهانی اسپانیا شوند، این کشور برای تیم ما روادید صادر نکرد.

وی به پنج ماه حضور ملی پوشان در اردوها اشاره کرد و گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مشهد که اوایل تابستان برگزار شد، حدود 40 بوکسور را به اولین مرحله اردوها دعوت کردیم و پس از آن طی چهار مرحله اردو غربالگری هایی را انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان تصریح کرد: سرانجام از بین این تعداد بوکسور، پنج نفر نهایی را برای مسابقات جهانی اسپانیا انتخاب کردیم و یک دیدار تدارکاتی هم با تیم ملی عراق داشتیم، اما در نهایت بوکسورهای جوان ما به دلیل عدم صدور ویزا به این مسابقات اعزام نمی شوند.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی ملی پوشان جهت حضور در مسابقات جهانی، فدراسیون حدود یک میلیارد تومان هزینه کرده بود، گفت: با برپایی منظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیا در حق جوانان ملی پوش بوکس ایران اجحاف کرد

اسپانیا در حق جوانان ملی پوش بوکس ایران اجحاف کرد