مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-08بين الملل

آمریکا احتمالا یک ناو هواپیمابر در دریای ژاپن مستقر کند


خبرگزاری کیودو به نقل از منابعی گزارش داد که دولت آمریکا در حال تنظیم پیش نویس قطعنامه ای برای شورای امنیت سازمان ملل است تا فشار تحریم ها علیه کره شمالی را افزایش دهد و همچنین اگر پیونگ یانگ آزمایش هسته ای انجام دهد، - خبرگزاری کیودو به نقل از منابعی گزارش داد که دولت آمریکا در حال تنظیم پیش نویس قطعنامه ای برای شورای امنیت سازمان ملل است تا فشار تحریم ها علیه کره شمالی را افزایش دهد و همچنین اگر پیونگ یانگ آزمایش هسته ای انجام دهد، آمریکا استقرار یک ناو هواپیمابر در دریای ژاپن را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این پیش نویس احتمالا شامل اعمال محدودیتی علیه صادرات نفت و محصولاتی نفتی از کره شمالی می شود و همچنین قرار است تحریم هایی را علیه گروه هکری لازاروس که گویا به کره شمالی مربوط می شود، اعمال کنند.

علاوه بر آن، احتمال دارد که در صورت عدم تایید پیش نویس این قطعنامه، آمریکا، ژاپن و کره جنوبی تحریم های یکجانبه ای را علیه کره شمالی اعمال کنند.

کره شمالی روز دوشنبه اعلام کرد که پرتاب های موشکی اخیرش حملاتی شبیه سازی شده علیه کره جنوبی و آمریکا بوده و این درحالیست که کره جنوبی ادعا می کند که برخی از قسمت های موشک کره شمالی را در نزدیکی سواحلش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا احتمالا یک ناو هواپیمابر در دریای ژاپن مستقر کند

آمریکا احتمالا یک ناو هواپیمابر در دریای ژاپن مستقر کند