مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-08ورزشي

نگرانی کمیته المپیک در مورد فدراسیون های بی سرپرست/ جلسه با وزیر


دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفتمین جلسه هیات اجرایی با حضور اکثریت اعضا امروز سه شنبه اعضا برگزار شد.

در پایان این نشست مناف هاشمی در مورد مصوبات و موضوعات مطرح در آن توضیح داد و گفت: مباحث روز ورزش، جام جهانی قطر و مرکز نظارت بر تیم های ملی از جمله مباحثی بود که حدود نیم ساعت در مورد آنها بحث و بررسی شد و گزارش های مربوطه توسط آقای خسروی وفا ارائه شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات و بودجه فدراسیون ها دیگر موضوع مطرح در این نشست بود، ادامه داد: با توجه در پیش بودن بازی های آسیایی و رقابت های کسب سهمیه المپیک در رابطه با بودجه 1401 رایزنی هایی با مجلس و دولت انجام شده که گزارش آن ارائه شد، همچنین در خصوص پیش بینی فدراسیون ها و نیازهای آنها نظرات مشورتی توسط اعضا داده شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند، یادآور سد: فدراسیون هایی هم هستند که تا پایان سال دوره ریاست آنها تمام می شود، اعضای هیات اجرایی در مورد این فدراسیون ها نگرانی هایی دارند، به همین دلیل درخواست دادند تا با وزارت ورزش و وزیر ورزش جلسه بگذاریم تا انتخابات ها سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کمیته المپیک در مورد فدراسیون های بی سرپرست/ جلسه با وزیر

نگرانی کمیته المپیک در مورد فدراسیون های بی سرپرست/ جلسه با وزیر