مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-08اقتصادي

گزارشی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نداشته ایم/ نگران پرندگان عبوری هستیم


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه طی 48 ماه گذشته گزارشی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در هیچ یک از مرغداری های ثبت نشده است، - ایسنا/اصفهان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه طی 48 ماه گذشته گزارشی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در هیچ یک از مرغداری های ثبت نشده است، گفت: در حال حاضر 8 میلیون مرغ تخم گذار در استان علیه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان واکسینه شده اند، اما نگران پرندگان عبوری حامل این ویروس از کشور هستیم.

علیرضا ادیبان در گفت وگو با ایسنا درباره افزایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشورهای اروپایی و نگرانی گسترش این ویروس در کشور و اصفهان، اظهار کرد: احتمال وجود ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است، اما تاکنون گزارشی از این بیماری نداشته ایم.

وی افزود: در استان اصفهان بیش از 48 ماه است که با پایش و مراقبت گزارشی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در هیچ یک از مرغداری های ثبت نشده است و از سوی سازمان دامپزشکی کشور نیز گزارشی مبنی بر بحرانی بودن وضعیت این ویروس ارائه نشده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه در دنیا شرایط این ویروس برعکس ایران است، توضیح داد: این ویروس اکنون در اروپا به شدت طغیان کرده و طی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نداشته ایم/ نگران پرندگان عبوری هستیم

گزارشی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نداشته ایم/ نگران پرندگان عبوری هستیم