مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-08اقتصادي

آواربرداری واحدهای مسکونی سیل زده در روستای بارده چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا علی بیگی، فرماندار بن گفت: با توجه به اینکه اعتبارات جبران خسارت سیل در هیات دولت به تازگی مصوب شده است و هنوز اختصاص پیدا نکرده، - فرماندار بن گفت: اگر چه هنوز تسهیلات مصوب در هیات دولت برای جبران خسارت سیل روستای بارده ابلاغ نشده؛ اما با همکاری مردم تعداد 75 واحد مسکونی تاکنون آواربرداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا علی بیگی، فرماندار بن گفت: با توجه به اینکه اعتبارات جبران خسارت سیل در هیات دولت به تازگی مصوب شده است و هنوز اختصاص پیدا نکرده، از همین رو امکان ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب تابستان امسال، فراهم نشد اما از طریق اعتباراتی از محل های دیگر فرایند بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی آغاز شده است و از آنجا که فصل ساخت و ساز در استان محدود است و به زمستان برخورد کردیم، ادامه کار به سال بعد موکول شد.

وی ادامه داد: 230 واحد در روستای بارده نیاز به بازسازی دارد که تاکنون 75 واحد آواربرداری شده است و برخی از اهالی روستا نیز بخشی از خانه خود را مقاوم سازی کردند تا بتوانند امکان اسکان در آن پیدا کنند.

فرماندار بن با بیان اینکه 340 واحد مسکونی نیز در این شهرستان نیازمند تعمیر است، اظهار داشت: به محض ابلاغ اعتبار عملیات تعمیر این واحدها نیز آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری واحدهای مسکونی سیل زده در روستای بارده چهارمحال و بختیاری

آواربرداری واحدهای مسکونی سیل زده در روستای بارده چهارمحال و بختیاری