مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-08سياسي

«مست و سنگستان» روایت بدون تعارف دوران اسارت است


کتاب «مست و سنگستان» یک روایت بدون تعارف از دوران اسارت است و همین امر سبب شد تا کتاب را به چاپ برسانیم.

- مدیرمسئول انتشارات 27 بعثت گفت: کتاب مست و سنگستان یک روایت بدون تعارف از دوران اسارت است و همین امر سبب شد تا کتاب را به چاپ برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پانزدهمین نشست طعم کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب مست و سنگستان نوشته حجت الله ایروانی که توسط انتشارات 27 بعثت منتشر شده، با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و خبرگزاری کتاب ایران و خانه کتاب برگزار شد.

روایت صادقانه کتاب مست و سنگستان انگیزه ای برای چاپ شد جواد کلاته عربی، مدیرمسئول انتشارات 27 بعثت نیز در سخنانی کوتاه گفت: آنچه ما را مصمم کرد به چاپ این کتاب، روایت صادقانه راوی بود.

روایت بدون تعارفی از اسارت عزیزان ارائه شده بود و از طرفی نویسنده هم از جنس خود راوی است که این موضوع به کیفیت اثر کمک کرده است.

هدف و انگیزه ام از نوشتن این کتاب تنها زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است در این نشست حجت الله ایروانی، نویسنده کتاب مست و سنگستان ، با اشاره به ویژگی های شخصیتی عزیزالله فرخی و رشادت های او در قبل و بعد از انقلاب گفت: آقای فرخی که راوی این کتاب است، فقط به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و زمان اسارتش پرداختند و متأسفانه خاطرات دوران قبل از انقلاب و حین انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مست و سنگستان» روایت بدون تعارف دوران اسارت است

«مست و سنگستان» روایت بدون تعارف دوران اسارت است