مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-08بين الملل

پسر «حسنی مبارک» به آمریکا: از پول های پدرم چه خبر؟


پسر رییس جمهور درگذشته مصر در توییتی از وزیر امور خارجه سابق آمریکا درباره سرنوشت دارایی های مسدودشده پدرش در آمریکا پرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علاء مبارک  پسر حسنی مبارک  رییس جمهور درگذشته مصر، از جان کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا، درباره میلیاردها دلاری که در سال 2001 گفته بود برای مبارک است و در ایالات متحده مسدود شده است، پرسید.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، علاء مبارک در صفحه توییتر خود با انتشار یک توییتی با لحنی کنایه آمیز از کری درباره اظهاراتش در سال 2011 مبنی بر مسدود شدن 31 میلیارد و نیم دلار پدرش پرسید: از املاک مسدود شده ما در آمریکا چه خبر؟ پسر رییس جمهور درگذشته مصر در ادامه پاسخی فرضی از جانب وزیر امور خارجه سابق آمریکا را به اشتراک گذاشت و گفت: بله، این یک موضوع قدیمی و قوی است که شما هنوز هم به آن فکر می کنید؛ این فقط صحبتی از روی حرص دنیایی بود و بعدش می گوییم که اشتباهی ناخواسته بوده است .

علاء مبارک توییت کنایه آمیز خود را با عبارتی به انگلیسی خطاب به کری به پایان رساند: شرم بر تو باد! .

جان کری هم اکنون فرستاده ویژه کاخ سفید در امور آب و هوایی آمریکاست و این انتقادات از وی، طی شرکتش در نشست COP27 در مصر علیه او مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر «حسنی مبارک» به آمریکا: از پول های پدرم چه خبر؟

پسر «حسنی مبارک» به آمریکا: از پول های پدرم چه خبر؟