مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-08سياسي

دستور وزیر جهاد کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی خبر داد.

- ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی خبر داد.

علی اکبر بسطامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی یکی از دغدغه های جدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: برای این موضوع با وزیر کشاورزی رایزنی و مکاتبه لازم انجام شد و وزیر جهاد کشاورزی هم دستور اقدام لازم را به مدیرعامل بانک کشاورزی داده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: این مطالبه مردم نیز در دیدار با آقای فرخ نژاد مطرح شده و امیدواریم به زودی دستور وزیر اجرا و دامداران و کشاورزان استان از نتیجه این دستور بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این آذرنوش عموزاده رییس سازمان جهاد کشوارزی استان ، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:امسال در استان ایلام بارندگی نسبت به بلند مدت 64 درصد و نسبت به سال گذشته 46 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در سال زراعی گذشته متاسفانه 100 درصد مزارع دیم استان از بین رفته و 30 تا 50 درصد نیز مزارع آبی استان خسارت دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر جهاد کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی

دستور وزیر جهاد کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی