مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-08اقتصادي

بازگشت 12 هزار هکتار از اراضی غیرقانونی بانک زمین به منابع طبیعی


12 هزار هکتار از 18 هزار هکتار اراضی به بانک زمین واگذار شده را به منابع ملی برگرداندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان مازندران با سخنرانی حسن اسدی مدیرکل سابق برگزار شده است.

اسدی در ابتدای صحبت های خویش از واگذاری 18 هزار هکتار اراضی غیرقانونی به بانک زمین خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم حدود 12 هزار و 400 هکتار به منابع ملی برگشت دهیم و مابقی در پیگیری های اداری قرار دارد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای بازگرداندن بیش از 5 هزار هکتار اراضی ملی در  محدوده شهر کلاردشت به اراضی ملی خبر داد و گفت: همه فرایند قانونی برای بازگرداندن این زمین انجام شده است.

مدیرکل سابق بازرسی مازندران همچنین درباره اقدامات انجام شده برای بازگشت 6 هزار و 100 هکتار از اراضی آقمشهد، گفت: اقدام اصلی در دستگاه قضایی انجام شده، اعتراض به آراء سابق به نفع منابع طبیعی در برنامه کاری قرار ما گرفته شده است که ماده 477 را خودم تنظیم کردم و پس از طی فرایندهای قانونی این زمین در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

وی دیگر اقدامات انجام شده در استان مازندران را جلوگیری از واگذاری سهام چوب کاغذ مازندران که در شرف واگذاری بود اعلام کرد و گفت: همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از چوب فریم در فرایند قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 12 هزار هکتار از اراضی غیرقانونی بانک زمین به منابع طبیعی

بازگشت 12 هزار هکتار از اراضی غیرقانونی بانک زمین به منابع طبیعی