مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-08سياسي

نقش فضای مجازی در افزایش جرایم تبیین شود


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: اغتشاشات اخیر دشمن با برنامه ریزی هدفمند، دقیق و مستمر بر نوجوانان و جوانان تمرکز کرده است نقش فضای مجازی در افزایش جرایم تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در نشست فصلی با ائمه جمعه  استان که با موضوع نقش در استان کردستان کارگروه هایی متشکل از مسئولین در مرکز استان و شهرستان ها با حضور مسئولین قضایی و اداری و ائمه جمعه و جماعات تشکیل شده و مسایل و مشکلات را رصد و بررسی می کنند.

وی از ائمه جماعات استان درخواست کرد تا با استفاده از تریبون های نماز جمعه، آگاهی حقوقی مردم را افزایش دهند و همچنین در بحث تثبیت اراضی کشاورزی توسط کشاورزان استان، دستگاه قضایی را یاری دهند.

رییس کل دادگستری کردستان پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک بین معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را مطرح کرد و افزود: در این کمیته، 10 عنوان دارای اولویت دعاوی کیفری و حقوقی توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم به ائمه جمعه و جماعات منعکس می شود تا آنها از طریق سخنرانی های خود و آگاهی رسانی به مردم در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و جرایم و همچنین اختلافات حقوقی تاثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فضای مجازی در افزایش جرایم تبیین شود

نقش فضای مجازی در افزایش جرایم تبیین شود