مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-08اقتصادي

محصولات کشاورزی بوشهر بدون شناسه سلامت صادر نمی شوند


معاون بهبود تولیدات کشاورزی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: محصولات کشاورزی این استان باید کد سلامت داشته باشند و بدون داشتن این کد هیچ محصولی صادر نمی شود.

- ایسنا/بوشهر معاون بهبود تولیدات کشاورزی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: محصولات کشاورزی این استان باید کد سلامت داشته باشند و بدون داشتن این کد هیچ محصولی صادر نمی شود.

کبری توکلی روز سه شنبه 17 آبان در با اشاره به اقدام وزارت کشاورزی در خصوص شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی اظهار کرد: دو مورد به صورت فوری در برنامه های دولت قرار گرفته است که سال های سال ابتر مانده بود، اما این دولت شجاعت داشته که آن را پیگیری و اجرایی کند.

توکلی افزود: یکی از این موارد شناسنامه دار کردن باغات و مزارع است و دیگری ثبت کد سلامت محصولات کشاورزی برای محصولات کشاورزی است.

معاون بهبود تولیدات جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: شناسنامه دار کردن باغات سبزی وصیفی کل کشور است که از سوی وزیر کشاورزی رونمایی شد.

شناسنامه دار کردن باغات کشاورزی بر عهده ی اتاق اصناف کشاورزی استان بوشهر است.

این کار در استان بوشهر آغاز شده و با کمک بخش خصوصی و دولتی در حال اجرا است همچنین برنامه ی دیگری که در دستور کار قرار گرفته است شناسه دار کردن محصولات کشاورزی از مزرعه یا گلخانه تا زمان صادرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی بوشهر بدون شناسه سلامت صادر نمی شوند

محصولات کشاورزی بوشهر بدون شناسه سلامت صادر نمی شوند