مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-08سياسي

متکی: رسالت نخست خانه احزاب همراهی با مردم و رهبری است


رییس خانه احزاب ایران «همراهی با مردم و رهبری» برای تحقق آرمان های امام و انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی و کمک به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از نخستین رسالت های خانه احزاب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، پنجمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران شب گذشته 16 آبان در دفترمرکزی خانه احزاب برگزار گردید.

منوچهر متکی در آغاز این نشست، همراهی با مردم و رهبری برای تحقق آرمان های امام و انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی و کمک به مسؤلین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بعنوان رسالت نخست خانه احزاب نام برد.

وی رصد کشورداری و نقد ناکارآمدی واعتراض به نابسامانی ها را همراه با پیشنهاد ، رسالت دیگر خانه احزاب ایران برشمرد.

در ادامه نشست نامه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به خانه احزاب ایران درخصوص نشست مشترک با هدف آسیب شناسی چگونگی انجام این فریضه اسلامی مطرح و مقرر شد با دعوت از حجت الاسلام و المسلمین صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه بعدی شورای مرکزی، موضوع فوق مورد تحلیل بررسی کارشناسانه و علمی قرار گیرد.

همچنین دو رویکرد مورد توافق جمع شوای مرکزی این بود که اولا اغتشاش، آشوب و اهانت که سلب کننده امنیت ملی و آرامش جامعه است را محکوم می کنیم  و دوما پاسخگویی به مطالبات معتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: رسالت نخست خانه احزاب همراهی با مردم و رهبری است

متکی: رسالت نخست خانه احزاب همراهی با مردم و رهبری است