مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-08سياسي

چه حزبی برنده انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا می شود؟


با انتخابات میان دوره ای کنگره و پیروزی جمهوری خواهان بایدن 2 سال آینده را به سختی خواهد گذراند و تعطیلی دولت دور از ذهن نیست.

- گروه بین الملل : پس از هفته ها تبلیغات انتخاباتی در آمریکا، امروز سه شنبه 8 نوامبر (17 آبان) مردم این کشور پای صندوق های رای حاضر می شوند تا تکلیف 435 کرسی مجلس نمایندگان و 34 کرسی سنا را مشخص کنند.

در این مدت رسانه ها و موسسه های افکارسنجی تلاش کرده اند تا قبل از برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره، محبوبیت حزب حاکم و شخص بایدن را بسنجند و نتیجه احتمالی را پیش بینی کنند که در زیر به نتاریج شماری این نظرسنجی ها اشاره می شود؛ پی بی اس- ان پی آر یک هفته مانده به انتخابات میان دوره ای کنگره باقی بود که شبکه پی بی اس با همکاری رادیو ملی دولتی آمریکا (ان پی آر) یک نظرسنجی برگزار کرد که بر پایه آن، رای دهندگان ایالات متحده به طور مساوی در حمایت خود بین نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه تقسیم شده بودند.

به نوشته پی بی اس، با توجه به این اعداد و ارقام، شانس دموکرات ها که اکثریت را در کنگره در اختیار دارند، در نظرسنجی ها خوب نیست.

داده های به دست آمده نشان می دهد که محبوبیت پایین رییس جمهوری همراه با کاهش شمار کرسی های دموکرات ها، به حزب حاکم آسیب جدی وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه حزبی برنده انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا می شود؟

چه حزبی برنده انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا می شود؟