مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-08سياسي

تقدیر از شهرداری برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز


اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مباحثی همچون تمرکز سازمان استاندارد بر کیفیت تولیدات و عملکرد شرکت شهربان و حریم بان در تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تخریب کنیم.

بدون مماشات با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود سوده نجفی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه با اشاره به بازدید از شرکت شهربان و حریم بان در شنبه اخیر گفت: این شرکت به منظور ایجاد نظم و حفاظت از حریم شهر تأسیس شده و در راستای عمل به وظایف خود باید با متخلفین در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در مناطق حاشیه ای شهر تهران این انتظار را ایجاد می کند که شرکت شهربان و حریم بان به دور از هرگونه مماشات با این ساخت و سازها برخورد کند.

وی همچنین تصریح کرد: باید از امانت شهروندان در تمام بخش ها بر اساس قانون حراست و حفاظت شود؛ لذا خواستار برخورد با مافیای دست فروشان هستیم که البته آمار کمی دارد اما تأثیرات فراوانی را بر جامعه می گذارد.

از هیئت دولت و وزیر کار درخواست می کنم تمهیداتی را برای اشتغال افراد غیربومی در استان های خود فراهم کند تا از مهاجرت آنها جلوگیری شود.

نجفی با بیان اینکه شرکت با استفاده از پیمانکاران، نیروی انسانی خود را تأمین می کند که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از شهرداری برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز

تقدیر از شهرداری برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز