مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:222022-11-08سياسي

ایرادات مربوط به مدیران قبلی را اصلاح می کنیم


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ما هیچ نقشی در اقدامات سالهای 96 تا 99 نداشتیم، گفت: ما عملکردی که مرتبط به مدیران قبلی است را اصلاح می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، لطف اله فروزنده در یکصد و چهارمین جلسه اصلاح کنیم و وظیفه داریم تذکرات را بشنویم و مباحث را پیگیری کنیم.

بررسی بوستان ولایت برای تبدیل به پردیس فناوری توسط شهردار تهران تورج فرهادی شهردار منطقه 19 نیز در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسابرسی این منطقه گفت: بسیاری از ایرادات مربوط به دوره های قبلی مدیریت شهری بوده اما با تمام این تفاسیر اتفاقات جاری به طور خاص پیگیری می شود و تلاش ما این است به نقطه مطلوب برسیم و فضاهایی که هزینه های سنگینی برای آن ها انجام شده در اختیار شهر قرار بگیرد.

وی در خصوص پرونده کوه نور یادآور شد: این پرونده در سال 84 فاقد پروانه و سند بوده و با توجه به اینکه بر اساس مقررات ملی ساختمان و ضوابط آتش نشانی سفت و سخت نبوده با توافق طرفین ساخته شده است.

این پرونده از سوی نهادهای نظارتی در دست بررسی است و هر توضیح اضافی ممکن است مورد استناد و قضاوت قرار بگیرد اما پیگیر هستیم که پایان کار این مجتمع به درستی صادر شود.

جلساتی با مالکان برگزار شد که در این زمینه صلح برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات مربوط به مدیران قبلی را اصلاح می کنیم

ایرادات مربوط به مدیران قبلی را اصلاح می کنیم