مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:222022-11-08بين الملل

آغوش باز نتانیاهو به روی زلنسکی؛ کمدین های جنگ طلب هم صف شدند


«بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود به رییس جمهور شکست خورده اوکراین قول داده است که درصورت به قدرت رسیدن، «اهمیت ویژه ای» به بحران کی یف خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری و عربی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود که هفته گذشته با ائتلافش دوباره در ، نتانیاهو به زلنسکی قول داده است که در صورت به دست گرفتن قدرت در اسراییل به بحران اوکراین اهمیت ویژه ای خواهد داد .

این در حالی است که ائتلاف نتانیاهو هفته گذشته و در دور جدید انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با بدست آوردن 64 کرسی پیشتاز کارزار سیاسی تل آویو برای بازگشت به قدرت شده بود.

زلنسکی، رییس جمهور اوکراین نیز در واکنش به این موضوع، در پیامی ویدئویی ضمن نشان دادن ذوق زدگی خود از بازگشت نتانیاهو به قدرت، در سخنرانی شبانه خود برای مردم کشورش گفته بود به نتانیاهو که ائتلاف راستگرای او درانتخابات هفته گذشته رای آورده است، تبریک گفته است.

طبق گزارش رسانه ها، زلنسکی در پیام ویدئویی خود گفتخ است: فکر می کنم برای همه روشن باشد که اوکراین بر چه چیزی تأکید می کند و اسراییل چه تأکیدی بر امنیت دارد .

او جدیداً و در پی افزایش شکست های میدانی اش، از هر فرصتی برای سرپوش گذاشتن بر ضعف های خود در جنگ با روسیه بهره گرفته و جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش باز نتانیاهو به روی زلنسکی؛ کمدین های جنگ طلب هم صف شدند

آغوش باز نتانیاهو به روی زلنسکی؛ کمدین های جنگ طلب هم صف شدند