مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-08سياسي

«هفته کتاب» پربار درچهارمحال و بختیاری برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب با شعار «ما همانیم که می خوانیم»، ویژه برنامه های هفته کتاب استان از 21 تا 27 آبان ماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

- محمدرضا مظاهری، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب با شعار ما همانیم که می خوانیم ، ویژه برنامه های هفته کتاب استان از 21 تا 27 آبان ماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن و احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه هاست.

ویژه برنامه های هفته کتاب در استان وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه های محله محور کتاب، شناسایی نویسندگان و تولیدکنندگان کتاب در مساجد، دعوت از نویسندگان و صاحبان کتاب استانی جهت حضور در کتابخانه ها، برگزاری جلسات معرفی و نقد کتاب، اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های منتخب، برگزاری مسابقه تولید روزنامه دیواری با موضوع کتاب و کتابخوانی، برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب و تجهیز کتابخانه های مساجد به قفسه کتاب، میز و صندلی مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفته کتاب» پربار درچهارمحال و بختیاری برگزار می شود

«هفته کتاب» پربار درچهارمحال و بختیاری برگزار می شود