مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-08سياسي

پایبندی مدیران شهری به اجرای طرح تفصیلی مانعی برای ساخت وسازهای غیر مجاز پایتخت


یک عضو هیات رییسه شورای شهر تهران به لزوم پایبند بودن مدیران شهری به اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر تهران با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

- یک عضو هیات رییسه شورای شهر تهران به لزوم پایبند بودن مدیران شهری به اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر تهران با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفرشربیانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: مدیران شهری پایبند بودن به طرح تفصیلی و جامع شهر تهران و رعایت قانونی در حوزه ساخت و ساز در دوره های مختلف را سرلوحه خود در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز قرار داده است.

وی افزود: متاسفانه در یک ماه اخیر اخباری پیرامون ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطقی مانند 19،18،15و 5 شاهد بودیم که خوشبختانه شهرداری با این موضوعات مقابله کرد.

نایب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: به طور ویژه از شهردار منطقه 18 بابت برخورد قانونی و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجازی که در این محدوده ایجاد شده بود؛ قدرداتی می کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم این عملکرد سرلوحه مدیریتی سایر شهرداران مناطق قرار گیرد.

باید با جدیت طرح جامع و تفصیلی شهر تهران که بر اساس زیرساخت های شهری و موضوعات جمعیتی تهیه شده سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی مدیران شهری به اجرای طرح تفصیلی مانعی برای ساخت وسازهای غیر مجاز پایتخت

پایبندی مدیران شهری به اجرای طرح تفصیلی مانعی برای ساخت وسازهای غیر مجاز پایتخت