مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-08ورزشي

تصاویری از پوسترهای غول پیکر بر آسمان خراش های دوحه


تصاویر بسیار بزرگ از بازیکنان منتخب تیم های ملی راه یافته به جام جهانی 2022، روی پوسترهایی عظیم بر آسمان خراش های قطر نقش بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوسترِ یک رویداد ورزشی، اجتماعی یا فرهنگی هنری، همواره نقش مهمی در معرفی و شناساندن آن رویداد دارد؛ چراکه در کنار اطلاع رسانی درباره ی اهداف، زمان و مکان آن رویداد، با بهره گیری از وجه هنری و با کمک گرافیست ها، تلاش می کند نمایشی هنری از آن رویداد را در قالبی نمادین به تصویر بکشد.

کشور قطر با آگاهی از این ویژگی، در کنار طراحی پوستر اصلی جام جهانی، روی این پوسترهای عظیم که بر آسمان خراش های دوحه قطر نصب شده اند، سرمایه گذاری کرده است.

بر این پوسترها تصاویری از نیمار (مهاجم مطرح تیم ملی فوتبال برزیل)، آندره آیو (بازیکن مطرح تیم ملی غنا) و دوشان تادیچ (بازیکن فوتبال اهل صربستان) به چشم می خورد.

لس آنجلس تایمز با انتشار سفرنامه ای درباره قطر در آستانه برگزاری جام جهانی، در بخشی از آن به این پوسترهای عظیم پرداخته است.

همچنین سایت The Peninsula به نقل از ESPN، با اشاره به این پوسترها، درباره معیار انتخاب بازیکنان، آورده است: گفته شده هر تیمی که در جام جهانی 2022 بازی می کند، یک بازیکن را انتخاب خواهد کرد که یک بیلبورد غول پیکر 75 فوتی بر فراز برج های دوحه از او نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از پوسترهای غول پیکر بر آسمان خراش های دوحه

تصاویری از پوسترهای غول پیکر بر آسمان خراش های دوحه