مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-08سياسي

جعفری: باید به دنبال راهکار مدیریت افکار جوانان و نوجوانان باشیم


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز باید به دنبال راهکار مدیریت افکار جوانان و نوجوانان باشیم، گفت: دشمنان ایران تمام همّ و غم خود را با جنگ ترکیبی و شناختی بر روی انحراف افکار و استحاله نسل جوان آینده ساز متمرکز کرده اند.

- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز باید به دنبال راهکار مدیریت افکار جوانان و نوجوانان باشیم، گفت: دشمنان ایران تمام همّ و غم خود را با جنگ ترکیبی و شناختی بر روی انحراف افکار و استحاله نسل جوان آینده ساز متمرکز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جوان ایرانی بیدار است و این بیداری ثمره انقلاب اسلامی است.

تاریخ سراسر افتخار این سرزمین گواه این فرمایش مقام معظم رهبری است که جوان های ما بیدار و هوشیار هستند و قدرت فهم حوادث را دارند.

وی با بیان اینکه به همگان توصیه می کنم تاریخ رشادت های جوانان و نوجوانان ایران را مرور کنند، گفت: ببینید در انقلاب و بهمن 57، در دفاع مقدس، در دفاع از حرم اهل بیت و دفاع از مرزها و حتی حوادث اخیر طلایه داران شهادت و ایثار جوانان و نوجوانان هستند و میدانداران پیشرفت علمی کشور نیز آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری: باید به دنبال راهکار مدیریت افکار جوانان و نوجوانان باشیم

جعفری: باید به دنبال راهکار مدیریت افکار جوانان و نوجوانان باشیم