مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-08سياسي

آن بازجو اصل قصه را گفت


«این جملات را عزت الله ضرغامی گفته است؛ رییس پیشین سازمان صداوسیما و وزیر کنونی دولت رییسی: «در مورد خیلی هایی که در این اغتشاشات دستگیر شدند با بازجوی اصلی آنها صحبت کردم.

- این جملات را عزت الله ضرغامی گفته است؛ رییس پیشین سازمان صداوسیما و وزیر کنونی دولت رییسی: در مورد خیلی هایی که در این اغتشاشات دستگیر شدند با بازجوی اصلی آنها صحبت کردم.

آن فرد گفت: من یک عمر از آدم های درشت سیاسی بازجویی کردم و این چند روز چند صد نفر از افراد را بازجویی کردم و این سخت ترین بازجویی من بود، زیرا نه من می فهمم آنها چه می گویند و نه آنها می فهمند من چه می گویم.

این، خلاصه ماجرای حوادث اخیر کشور است: فقدان فهم مشترک .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در عصر ایران، نوشته جعفر محمدی آمده است: واقعیت این است که هر چه از ابتدای انقلاب و پیدایش جمهوری اسلامی فاصله گرفته ایم، بین مردم و مسئولان چنان فاصله ای افتاده است که امروز حتی زبان یکدیگر را هم متوجه نمی شوند و اگر مطلق انگاری نکنیم باید تصریح کنیم که این گزاره درباره بخش بزرگی از مردم صادق است و به ویژه درباره جوان ترها.

به مسئولان کشور نگاه کنید و به عموم مردم عادی! مثلاً مجلس شورای اسلامی را در نظر بگیرید که باید بازتابی از کل جامعه ایران باشد: حتی چهره ها و طرز حرف زدن و لباس پوشیدن و دنیای فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن بازجو اصل قصه را گفت

آن بازجو اصل قصه را گفت