مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-08فرهنگي

زنگ «لوپتو» با یک وعده انیمیشنی برای بچه ها به صدا درآمد


در مراسم افتتاح اکران دانش آموزی فیلم سینمایی «لوپتو» مدیر مرکز انیمیشن سوره وعده داد که این مرکز از امسال تا 1405 سالی یک انیمیشن برای دانش آموزان در سینماها اکران خواهد کرد.

- در مراسم افتتاح اکران دانش آموزی فیلم سینمایی لوپتو مدیر مرکز انیمیشن سوره وعده داد که این مرکز از امسال تا 1405 سالی یک انیمیشن برای دانش آموزان در سینماها اکران خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، آیین افتتاحیه اکران های دانش آموزی انیمیشن سینمایی لوپتو به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی، صبح سه شنبه 17 آبان ماه با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش، حوزه هنری انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان سینمایی سوره و جمعی از دانش آموزان تهرانی در محل سینما فلسطین برگزار شد.

در این برنامه عنوان شد که انیمیشن لوپتو اکران خود را با شعار شادی ساختنی است آغاز کرده و قرار است در این برنامه به شکل رسمی و در جمع کودکان و دانش آموزان که مخاطب اصلی آن هستند، متولد شود.

صاحبان این فیلم تصمیم دارند همزمان با اکران این انیمیشن، در قالب رویداد فیلم بازی همه کودکان را دعوت کنند تا هر هفته در سینما فلسطین هم فیلم ببنید، هم بازی کنید و هم با فیلم بازی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ «لوپتو» با یک وعده انیمیشنی برای بچه ها به صدا درآمد

زنگ «لوپتو» با یک وعده انیمیشنی برای بچه ها به صدا درآمد