مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-08سياسي

خانواده در اسلام محیطی عاطفی همراه با نشاط و معنویت است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: محیط خانواده از نگاه اسلام یک محیط تربیتی و عاطفی همراه با نشاط و معنویت است.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن کبود امروز در کارگاه آموزشی الگوی سوم زن در نگاه انقلاب اسلامی که با حضور اعضای هیئت علمی و یاوران علمی زن دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه اسلام به خانواده این است که محیط خانواده، به ویژه رابطه بین زن و شوهر یک رابطه صمیمی باشد.

وی افزود: محیط خانواده از نگاه اسلام یک محیط تربیتی و عاطفی همراه با نشاط و معنویت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: برگزاری این گونه کارگاه ها که با رویکرد گفت وگو محور هستند اقدامی مفید در راستای تقویت هم اندیشی های سازنده است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، در سخنانی، الگوی سوم زن را تبیین کرد.

وی ادامه داد: الگوی زن در اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی، شخصیت هایی تاریخ ساز همچون حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) است.

مهدوی بیان کرد: در الگوی سوم که براساس گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفته است، زن هم رکن خانواده است و هم در عرصه های سیاسی، اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده در اسلام محیطی عاطفی همراه با نشاط و معنویت است

خانواده در اسلام محیطی عاطفی همراه با نشاط و معنویت است