مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-08اقتصادي

پردیس علم و فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته پردیس علم و فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت عظیم هسته ای برای تحقق آرمان ها و پیشبرد برنامه ها، به ظرفیت سازی در حوزه های فناورانه و نوآورانه و استفاده از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و بومی سازی قطعات و تجهیزات نیازمند جدی است.

وی افزود: بر اساس قانون جهش تولید، حمایت از شکل گیری شرکت های فناور، کمک به تجاری سازی و توسعه بازار و زیست بوم فناوری در جوار صنایع مادر مورد تاکید قرار گرفته و در اولویت برنامه های کاری سازمان انرژی اتمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه اندازی و تأسیس پردیس علم و فناوری هسته ای مشترک پارک علم و فناوری خلیج فارس در بوشهر و سازمان انرژی اتمی خبر داد.

وی بیان کرد: با پیگیری های استاندار بوشهر و موافقت رییس سازمان انرژی اتمی، پارک علم و فناوری خلیج فارس در بوشهر با دارا بودن بیش از 150 شرکت فناور و دانش بنیان و کمک به رفع نیازهای فناورانه صنایع، آمادگی کامل جهت همکاری با سازمان انرژی اتمی برای ایجاد پردیس علم و فناوری هسته ای مشترک جهت ترویج، تشکیل و شتاب دهی استارتاپ ها و کسب و کارهای فناورانه هسته ای و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس علم و فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود

پردیس علم و فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود