مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-08سياسي

هشدار از 6 ماه پیش به وزیر کشور درباره سیستان آبستن حوادث


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «حوادث اخیر زاهدان و سیستان و ریشه در بی تدبیری ها و مسائل حساس استان دارد»، انتصاب مسوولان غیرمتناسب با موقعیت سیاسی و امنیتی استان را در ایجاد چنین شرایطی موثر دانست.

- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حوادث اخیر زاهدان و سیستان و ریشه در بی تدبیری ها و مسائل حساس استان دارد ، انتصاب مسوولان غیرمتناسب با موقعیت سیاسی و امنیتی استان را در ایجاد چنین شرایطی موثر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فداحسین مالکی نماینده زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه شنبه 27 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان این که در حوادث اخیر زاهدان جمعی از هموطنان و همشهریان عزیزم جان خود را از دست دادند ، اظهار کرد: بنده ضمن عرض تسلیت به آن دسته از خانواده کسانی که بیگناه عزیز خود را از دست دادند، چند نکته را خطاب به وزیر کشور متذکر می شوم.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: این فکر در ذهن جنابعالی به عنوان رییس شورای امنیت کشور خطور نکند که ما استان را رها کرده و پیگیر مطالبات مردم نیستیم؛ در حالی که شما در جلسات مختلف قول دادید که بسیاری از این مسائل پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار از 6 ماه پیش به وزیر کشور درباره سیستان آبستن حوادث

هشدار از 6 ماه پیش به وزیر کشور درباره سیستان آبستن حوادث