مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-08سياسي

درخواست نماینده قائنات از دولت برای آزادسازی واردات خودرو


نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داشتن خودرو آرزوی دست نیافتنی شده است، تاکید کرد: باید واردات خودرو در کشور آزاد باشد.

- نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داشتن خودرو آرزوی دست نیافتنی شده است، تاکید کرد: باید واردات خودرو در کشور آزاد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان اسحاقی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به گواه تاریخ دشمنان اسلام هرگاه که درمانده می شدند و فتنه را در دستور کار خود قرار داده و تزویر سلاح جنگی و ناجوانمردانه آنها می شود.

وی افزود: امروز مثلث تزویر آمریکا، انگلیس و اسراییل با دوشیدن شیر گاو شیرده منطقه در برابر ایمان قوی و ایستادگی ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و ولایت درمانده شده است و با سلاح ناجوانمردانه فتنه، امنیت کشور را در جنگی ترکیبی نشانه رفته است.

نماینده مردم قائنات در ادامه خطاب به جوانان و نوجوانان اظهار کرد: با جست و جوی مختصر در فضای مجازی که تولید غرب و سلاح کشنده در دستان آنها است، می بینید که دولت هایی که بنیانگذار خشونت، بی بند و باری و وحشی گری در جامعه زنان هستند، امروز برای بانوان ایران که در جهان دارای شأن و منزلتی بیشتر برخوردار هستند شعار تولید می کنند که این به معنی تزویر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده قائنات از دولت برای آزادسازی واردات خودرو

درخواست نماینده قائنات از دولت برای آزادسازی واردات خودرو