مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-08بين الملل

نفوذ خزنده امارات در سومالی از طریق استخدام 3 هزار نیرو


وبگاه میدل ایست آی در گزارشی نوشت: امارات متحده عربی به طور مخفیانه در ناآرامی ها در سومالی نقش آفرینی کرده و اخیراً 3 هزار جوان سومالیایی را در راستای اهداف خود به کار گمارده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبگاه میدل ایست آی در گزارشی نوشت: امارات متحده عربی به طور مخفیانه در ناآرامی ها در سومالی نقش آفرینی کرده و اخیراً 3 هزار جوان سومالیایی را در راستای اهداف خود به کار گمارده است.

بنابراین گزارش، ارائه شغل مناسب با درآمد خوب به این سه هزار جوان سومالیایی تنها بخشی از برنامه محرمانه امارات متحده عربی در سومالی است.

میدل ایست آی در ادامه این گزارش از آغاز دوره های آموزشی برای این جوانان در موگادیشو (پایتخت سومالی) خبر داده و در این باره نوشت: سن و سال جوانانی که از سوی امارات به کار گرفته شده اند از 18 تا 28 سال است، برخی از این جوانان قرار است پس از استخدام برای گذراندن دوره های نظامی به مصر اعزام شوند.

بنابراین گزارش با توجه به آمار فقر شدید در سومالی (7 نفر از هر 10 نفر در این کشور دچار فقر است)، اکثر افراد استخدام شده از خانواده های فقیر سومالی بوده اند که پس از گذراندن آزمایشات پزشکی و مصاحبه امنیتی به کار گرفته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ خزنده امارات در سومالی از طریق استخدام 3 هزار نیرو

نفوذ خزنده امارات در سومالی از طریق استخدام 3 هزار نیرو