مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-08سياسي

174 هزار کارگر تحت پوشش بیمه بیکاری هستند


مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون از انجام 420 هزار بازرسی از کارگاه های تولیدی در کشور خبر داد و گفت: 174 هزار کارگر تحت پوشش بیمه بیکاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا پرنده پیش ازظهر سه شنبه در دوره دانش افزایی و توانمندسازی ویژه رؤسا و کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه روابط کار ویژه استان های مازندران و گلستان که ضمن تشکر از کارفرمایانی که با رعایت ایمنی سلامت کارگران را تأمین می کنند اظهار کرد: کارگاه هایی که ایمنی رعایت نکنند پرخطر وحادثه ساز هستند و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

پرنده با اشاره به اینکه چهار برنامه مهم معاونت روابط کار تنظیم روابط کار، حفظ و صیانت نیروی کار، توجه به سه جانبه گرایی و تشکل های کارگری وکارفرمایی، پایداری مشاغل وبیمه بیکاری است، بیان کرد: در طی یکسال 400 هزار پرونده در مراجع حل اختلاف سراسر کشور مورد بررسی قرارگرفته است.

وی وظیفه هیأت های حل اختلاف را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: تمامی اعضای مراجع حل اختلاف تلاش می کنند تا آرای صادره به حق باشد و در آرای سازشی دقت شود تا سازش ها نزدیک واقعیت وبه حق باشد.

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد حوزه معاونت روابط کار وزارت تعاون و کار را در بخش های تنظیم روابط کار؛ حفظ و صیانت از نیروی کار؛ استفاده از ظرفیت های تشکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 هزار کارگر تحت پوشش بیمه بیکاری هستند

174 هزار کارگر تحت پوشش بیمه بیکاری هستند