مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-08بين الملل

سفیر پیشین ایران در روسیه: ظاهرا در اوکراین مغلوب یک عملیات فریب از جانب روسیه شدیم


جنگ اوکراین ارتباطی با برجام نداشت اما وقتی این توافق و مذاکرات مرتبط با آن به موضوع فروش پهپادها به روسیه گره می خورد، منافع ملی ما را هدف قرار داده که باید در این مساله از مقامات روسیه طلبکار باشیم که ما را در جنگ اوکراین دخیل کرده اند.

- جنگ اوکراین ارتباطی با برجام نداشت اما وقتی این توافق و مذاکرات مرتبط با آن به موضوع فروش پهپادها به روسیه گره می خورد، منافع ملی ما را هدف قرار داده که باید در این مساله از مقامات روسیه طلبکار باشیم که ما را در جنگ اوکراین دخیل کرده اند.

سفیر پیشین کشورمان در روسیه گفت: به نظر می رسد در زمان یکدست شدن حاکمیت، باید میدان و دیپلماسی با هم هماهنگ باشند اما شواهد نشان می دهد این هماهنگی صورت نگرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله ایزدی در پاسخ به این سوال که ایران در حالی به طور آگاهانه یا ناآگاهانه وارد بحران اوکراین شده و تبعاتی را نیز متحمل شده است که معاون نخست وزیر روسیه در رابطه با توسعه همکاری هسته ای با ایران سخن از رعایت قوانین بین المللی می زند، امروز نگاه و رویکرد مسکو به تهران چیست، گفت: هر کشوری اعم از روسیه چه در سیاست داخلی و چه سیاست خارجی، منافع ملی خود را بر هر موضوع دیگری اولویت می دهد، در نتیجه اشتباه است که ما فکر کنیم این کشور منافع ملی خود را فدای منافع دیگران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پیشین ایران در روسیه: ظاهرا در اوکراین مغلوب یک عملیات فریب از جانب روسیه شدیم

سفیر پیشین ایران در روسیه: ظاهرا در اوکراین مغلوب یک عملیات فریب از جانب روسیه شدیم