مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-08دانش

اجرای 10 عنوان برنامه قرآنی در مجتمع آموزش عالی اسفراین


مدیر فرهنگی و اجتماعی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از اجرای حدود 10 عنوان برنامه توسط کانون قرآن و عترت مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه ها خبر داد.

- محمد حسن بهنام فر، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت دانشگاه ها از 18 آبان ماه آغاز می شود، اظهار کرد: طی این هفته 25 نفر از فعالان قرآنی آقا به مشهد اعزام می شوند که در این اردو بازدید از موزه قرآنی آستان قدس رضوی نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته نیز 22 دانشجوی خانم نیز به این اردو اعزام شدند، افزود: 15 دانشجو به عنوان عضو اصلی و 90 دانشجو در کانون قرآن و عترت مجتمع آموزش عالی اسفراین فعالیت می کنند که در نماز جمعه هفته جاری از این فعالان فرهنگی و قرآنی با حضور مسئولان شهرستان تقدیر می شود.

بهنام فر با اشاره به اینکه دوشنبه های قرآنی هر هفته در دانشگاه برگزار می شود، تأکید کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی این برنامه در مزار شهدا و در نیمسال دوم در نمازخانه دانشگاه برگزار می شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین تصریح کرد: نمایشگاه قرآنی نیز طی هفته آینده در این دانشگاه برگزار می شود که دانشجویان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 عنوان برنامه قرآنی در مجتمع آموزش عالی اسفراین

اجرای 10 عنوان برنامه قرآنی در مجتمع آموزش عالی اسفراین