مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-08اجتماعي

استاندار همدان: جانمایی مناسبی برای «شهرک سیر» انجام شود


استاندار همدان با بیان اینکه جانمایی مناسبی برای شهرک سیر انجام شود، گفت: سیر همدان یک برند در جهان است که به علت شرایط آب و هوایی یک مزیت برای استان است و باید از آن استفاده شود.

- استاندار همدان: جانمایی مناسبی برای شهرک سیر انجام شود ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه جانمایی مناسبی برای شهرک سیر انجام شود، گفت: سیر همدان یک برند در جهان است که به علت شرایط آب و هوایی یک مزیت برای استان است و باید از آن استفاده شود.

علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه 17 آبان ماه در کارگروه توسعه صادارت استان همدان، اظهار کرد: شهرک سیر باید در محلی جانمایی شود که به دور از محیط شهری باشد و آسیبی به محیط زیست وارد نشود.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه احداث کارخانه در کنار مزرعه شدنی نیست، تصریح کرد: تولیدکننده سیر را به نحو مناسبی کشت می کند که باید فرآوری شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشاورز تخصص صادرات و بسته بندی ندارد بنابراین باید تفکیک کنیم، یادآور شد: باید حلقه ای درست شود که بعد از کشت، زنجیره فرآوری تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه امروز صادرات بسته به کیفیت و کیفیت به دانش متکی است، افزود: فعالان این بخش باید کمک کنند تا جانمایی مناسبی برای شهرک سیر همدان انجام شود و بهره وری را با هم افزایی بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: جانمایی مناسبی برای «شهرک سیر» انجام شود

استاندار همدان: جانمایی مناسبی برای «شهرک سیر» انجام شود