مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-08ورزشي

حضور هواداران در دیدار نیان و راهیاب ملل مریوان قطعی شد


مدیر رسانه ای باشگاه نیان الکترونیک مشهد گفت: دیدار تیم های نیان الکترونیک مشهد و راهیاب ملل مریوان با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

- سید آرش هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اعلام خبر حضور هواداران نیان الکترونیک در بازی آتی خانگی این تیم اظهار کرد: طی پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه نیان الکترونیک مشهد و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فرمانداری مشهد با حضور 500 هوادار در دیدار تیم های نیان الکترونیک مشهد و راهیاب ملل مریوان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد موافقت شد.

وی در خصوص فرایند بلیت فروشی در این دیدار تاکید کرد: با توجه به اینکه حضور هواداران در این دیدار ملزم به ارائه بلیت و مدرک شناسایی معتبر است، هواداران باید از طریق سایت رسمی باشگاه نیان الکترونیک مشهد نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

مدیر رسانه ای باشگاه نیان الکترونیک مشهد گفت: در حالی که فدراسیون والیبال از هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال با حضور هواداران در مسابقات لیگ برتر والیبال موافقت کرده بود اما در هفته هفتم لیگ برتر متاسفانه نماینده مشهد بدون حضور هواداران خود از رقیبش پذیرایی کرد.

هاشمی ضمن اعلام عذرخواهی باشگاه نیان الکترونیک مشهد نسبت به اتفاقات رخ داده برای هواداران در هفته گذشته افزود: هوادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هواداران در دیدار نیان و راهیاب ملل مریوان قطعی شد

حضور هواداران در دیدار نیان و راهیاب ملل مریوان قطعی شد